سلامت نیوز: یک زن ۴۰ ساله اهل هلند که ظاهرا در مشهد متولد شده، می خواهد به ایران برگردد تا پدر و مادر واقعی خود را بیابد.

به گزارش  سایت رادیو بین المللی، در سال 1976 یکی از خادمان حرم امام رضا (ع) دختری یتیم را در حرم پیدا کرد و او را به پرورشگاهی تحویل داد، در این مکان به این کودک اسم فریده را دادند. بعد از 10 ماه فریده را به پرورشگاهی بین المللی در تهران فرستادند و وقتی فقط 16 ماه داشت خانواده ای هلندی او را به سرپرستی گرفتند و زندگی جدیدش با اسم جدیدش الینه کنینگ آغاز شد.

6 ماه بعد برادر او به دنیا آمد، وقتی فریده فقط 5 سال سن داشت که خانم کنینگ به او حقیقت ماجرا را درباره مادر و پدرش گفت.

فریده الان 40 سال سن دارد و تصمیم گرفته پدر و مادر زیستی خود را پیدا کند. او از خانه خود در آمستردام هلند گفت: من می خواهم بدانم چه کسی من را به وجود آورده است، وقتی به آینه نگاه می کنم می خواهم بدانم خصوصیت چه کسانی را دارم، چشمان چه کسی در چشم من است، به هر شکلی می خواهم بدانم چه کسی هستم، تا وقتی پدر و مادرم را پیدا نکنم احساس می کنم که کامل نیستم.

از 2 سال پیش او جستجو خود را برای یافتن پدر و مادرش توسط روزنامه ها و اینترنت آغاز کرد حتی فریده زنی را نیز پیدا کرد که فکر می کرد مادرش است، اما تست دی ان ای آنها منفی بود.

فردی به اسم علی اکبر ادعا کرده است که پدر فریده است، به همین منظور قرار است فریده برای اولین بار به سرزمین مادری خود، ایران برگردد و تست دی ان ای بدهد، او امیدوار است که علی اکبر پدر او باشد.

گفتنی است که او تجربه خود را در اختیار 2 فیلم ساز قرار داده است و قرار است در رابطه با زندگیش فیلمی را بسازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha