شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 15764

شورای آموزش داروسازی وزارت بهداشت ظرفیت پذیرش دانشکده های داروسازی در بیست و یکمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری رشته های داروسازی را اعلام کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی رشته های مختلف داروسازی در دانشگاههای علوم پزشکی تهران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، شهیدبهشتی، گلستان، ارتش، اهواز، ساری و انستیتو پاستور ایران 176 نفر تعیین شده است. همچنین با توجه به آیین نامه ظرفیت مازاد، 16 نفر نیز برای پذیرش در ظرفیت مازاد تعیین شده است.

بر این اساس ظرفیت پذیرش در رشته فارماسیوتیکس 37 نفر، در رشته شیمی دارویی 18 نفر، در رشته فارماکوگنوزی 11 نفر، در رشته سم شناسی 19 نفر، در رشته داروسازی بالینی 15 نفر، در رشته کنترل دارو 10 نفر، در رشته بیوتکنولوژی دارویی 25 نفر، در رشته داروسازی سنتی 19 نفر، در رشته اقتصاد و مدیریت دارو 10 نفر، در رشته داروسازی هسته ای 5 نفر و در رشته نانو فناوری دارویی 7 نفر پذیرش می شوند.

پذیرش برای دانشگاههای علوم پزشکی ارتش وگلستان بر اساس تفاهم نامه بین دو دانشگاه علوم پزشکی تهران با گلستان و تهران با ارتش به صورت مشترک انجام می گیرد.

به گزارش مهر، ثبت نام بیست و یکمین دوره آزمون پذیرش دانشجوی تخصصی در رشته های مختلف داروسازی از 25 فروردین ماه به صورت اینترنتی آغاز شده است و تا 15 اردیبهشت ماه 88 ادامه دارد.

آزمون روز پنجشنبه 28 خرداد ماه سال جاری در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه طی دو روز متوالی قبل از برگزاری امتحان در محل معاونت آموزشی وزارت بهداشت توزیع می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha