پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 1578

مظنونیت مردی به تماسهای تلفنی مشكوك و بی پاسخ كه تصور می كرد مربوط به خواهرزنش باشد، به درگیری و سرانجام قتل همسرش منجر شد.

زنگهای مشكوك تلفن، جان زنی را گرفت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ساعت 10/9 نهم اسفندماه سال جاری، مأموران هنگ مرزی و انتظامی مغان از قتل زن 19 ساله ای به نام «ش» در روستای كلان گرمی مطلع شدند.

در حالی كه به دلیل صعب العبور بودن مسیر روستا، مأموران به صورت پیاده در محل جنایت حاضر شدند، بررسیهای اولیه نشان داد كه این زن بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است.

براساس این گزارش، از آنجا كه همسر مقتول در خانه حاضر نبود و مشخص شد كه از روستا گریخته است،  دستگیری وی به عنوان مظنون اصلی در دستور كار قرار گرفت.

با توجه به اینكه همسر 20 ساله مقتوله موفق نشده بود، زیاد از روستا دور شود، در جریان پیگیریهای پلیسی، ساعتی بعد دستگیر شد.

این مرد پس از دستگیری در همان تحقیقات اولیه به قتل همسرش اعتراف كرد.

او در تشریح حادثه به مأموران گفت: شب گذشته به همراه همسرم در منزل خانواده وی بودیم كه زنگ تلفن به صدا در آمد و من گوشی را بر داشتم، اما هیچ كس جواب نداد و این در حالی بود كه این تماس چندین بار تكرار شد.

متهم ادامه داد: زمانی كه خواهر زنم، گوشی تلفن را بر داشت، تماس گیرنده با او صحبت كرد، این موضوع موجب ناراحتی من و ایجاد درگیری با خانواده همسرم شد، به طوری كه پس از پایان درگیری به همراه همسرم خانه آنها را ترك كردیم.

وی در ادامه اعترافاتش به مأموران گفت: در حالی كه به سمت منزل خودمان می رفتیم، همسرم در میانه راه ناگهان نقش بر زمین شد و از آنجا كه این اتفاق چند بار تكرار شد، تصور كردم كه قصد آزار مرا دارد، و وقتی به خانه رسیدیم، باز هم جلوی من در روی زمین افتاد و من عصبانی شدم و چند لگد به بدنش زدم.

متهم افزود: در این حال او را بلند كردم و گلویش را در حالی كه كنترل خود را از دست داده بودم، محكم با دستانم فشار دادم و وقتی رهایش كردم، متوجه شدم كه جان باخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha