هوای تهران ناگهان بد شد. دلیل هم گرد و خاکی بود که از روز گذشته در غرب استان تهران برخاسته است و دیشب آسمان کرج و چند شهر استان البرز را پوشاند.

سلامت نیوز: هوای تهران ناگهان بد شد. دلیل هم گرد و خاکی بود که از روز گذشته در غرب استان تهران برخاسته است و دیشب آسمان کرج و چند شهر استان البرز را پوشاند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است ظهر امروز، شاخص کیفیت هوا روی عدد ۱۵۴ بوده است. یعنی هوا در شرایط ناسالم برای همه گروه ها.

این درحالی است که روز گذشته هوا در شرایط سالم بود و در کمتر از ۲۴ ساعت، ۶۳ واحد بر حجم آلودگی هوای تهران افزوده شد. همچنین در دو هفته گذشته، هیچ روزی هوای تهران کیفیتی کمتر از استاندارد نداشته است.

البته سه ساعت پس از ظهر، هوا باز هم آلوده تر شد. ساعت ۳ بعدازظهر ۱۲ واحد دیگر آلوده شد و به ۱۶۶ رسید.

اما در این شرایط دو محدوده تهران هوای سالمی دارند؛ شاخص کیفیت هوای دروس در منطقه ۳ پایتخت، روی عدد ۵۷ قرار است. همچنین ایستگاه سنجش کیفیت هوا در شهرداری منطقه ۱۰ هم عدد ۶۳ را ثبت کرده است.

علاوه بر این، دو منطقه هم در آستانه هشدار قرار دارند، ایستگاه سنجش در دانشگاه تربیت مدرس در منطقه ۶ عدد ۱۹۸ را نشان می دهد که آلوده ترین منطقه تهران است. همچنین ایستگاه میدان فتح هم عدد ۱۹۲ را نشان می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha