معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به تجهیز خوابگاههای این دانشگاه از استقرار سیستم اینترنت بی سیم در دو مجتمع خوابگاهی خبر داد.

دکتر رئیس زاده در گفتگو با مهر افزود: رسیدگی به وضعیت خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به عنوان یکی از دانشگاههای بزرگ کشور مورد توجه جدی قرار دارد و به همین منظور در قدم اول تجهیز و تعمیر و تعویض تجهیزات فرسوده مد نظر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات در این زمینه برقراری سیستم اینترنت پرسرعت ADSL در خوابگاههای دانشگاه و تجهیز دو مجتمع خوابگاهی بزرگ دانشگاه با نامهای "امام علی (ع)" و "الزاهرا" به سیستم اینترنت بی سیم است که یکی از این خوابگاهها تا اواسط ماه جاری به این سیستم مجهز می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ادامه داد: تجهیز فضای کتابخانه های درون خوابگاه و خریداری کتب مرجع از نمایشگاه کتاب از دیگر کارهایی است که در این دوره انجام می گیرد.

وی با اشاره به بازدید از فضای 14 خوابگاه موجود در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: این بازدیدها به همراه برنامه پرسش و پاسخ با ریاست دانشگاه انجام شده است و در عین حال برنامه های فرهنگی نیز در خوابگاهها اجرا می شود.

رئیس زاده اضافه کرد: کلاسهای مهدویت، مهارت زندگی و مدیریت زمان نیز برای اجرا در خوابگاهها برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha