مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصویر سارقی که در مقابل دوربین‌های مداربسته، اقدام به سرقت طلا کرده بود، از همشهریان خواست تا هرگونه اطلاعات خود از وی را در اختیار پلیس قراردهند.

سلامت نیوز: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت با انتشار تصویر سارقی که در مقابل دوربین‌های مداربسته، اقدام به سرقت طلا کرده بود، از همشهریان خواست تا هرگونه اطلاعات خود از وی را در اختیار پلیس قراردهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، روز بیست و ششم تیر ماه یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه به مأموران اعلام کرد که منزل وی واقع در خیابان پیروزی - انتهای خیابان مقداد مورد سرقت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۱۴ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور  در پایگاه ششم آگاهی، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز قبل به همراه خانواده به منزل یکی از بستگان رفته بودیم و در حدود ساعت ۱۱ شب به خانه برگشتیم؛ آن شب متوجه موضوع سرقت نشده اما دو روز بعد، به واسطه پیدا نشدن طلا و جواهرات همسرم و همچنین وجود شواهد مبنی بر دستکاری در سیم کشی دوربین‌های مدار بسته داخل خانه و نهایتاً به هم‌ریختگی در چیدمان وسایل منزل به ویژه در اتاق فرزندانم، به بازبینی تصاویر دوربین های مدرابسته پرداخته و متوجه حضور جوانی ناشناس در خانه شدیم.

سارق طلاها
مالباخته در تشریح آنچه در تصاویر دوربین ها ثبت شده بود به کارآگاهان گفت: سارق ساعت ۹ شب از بالکن طبقه دوم وارد آپارتمان شده؛ ابتدا با چراغ قوه به بازرسی کلی پرداخته و در ساعت ۲۱:۳۸ بعد از حصول اطمینان از عدم حضور ساکنین وارد اتاق فرزندانم شده بود، برق اتاق را روشن کرده و صرفا به دنبال طلاجات می‌گشته که فیلم به خوبی زمان سرقت طلاجات را نشان می‌دهد. ضمناً از آنجایی که گاو صندوق نیز در اتاق فرزندانم قرار داشت، شخص سارق قصد سرقت محتویات داخل آن را داشته اما با وجود پیگیری های بسیار خوشبختانه موفق به پیدا کردن کلید گاو صندوق نشده بود. در آخرین لحظه، سارق متوجه دوربین های مداربسته شده و تلاش می‌کند تا آن را از کار بیندازد لیکن موفق به این کار نشده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به دست آمده این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است. لذا از تمام شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم (سارق) شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت، محل های تردد و حتی دیگر اقدامات مجرمانه این شخص دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۳۳۱۹۰۰۰۵ در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha