رییس انجمن جراحان پلاستیک ایران به منظور کمک به شناسایی مردم و جلوگیری از سوء استفاده افراد غیرمتخصص درحیطه جراحی پلاستیک، در مطب تمام جراحان پلاستیک، لیست کامل اسامی این جراحان را قرار داده است.

دکتر کمال سید فروتن، رییس انجمن جراحان پلاستیک ایران در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: مردم توجه داشته باشند که اگر در مطبی این لیست وجود نداشت، آن پزشک جراح پلاستیک نخواهد بود.

وی ادامه داد: بیشترین عوارض و ضایعات در حیطه جراحی پلاستیک از ناحیه افرادیست که بدون داشتن تبحر کافی دست به عمل زده‌اند و گاهی اوقات این ضایعات غیرقابل جبران و درمان هستند.

فوق تخصص جراحی پلاستیک به مردم توصیه كرد: در خصوص فردی که برای انجام اعمال جراحی زیبایی در نظر دارند تحقیقات کافی انجام دهند و بدانند که وی حتما جراح پلاستیک است تا در آینده با مشکل مواجه نشوند.

به گفته وی، در راستای کمک به شناسایی جراحان پلاستیک از سوی مردم، انجمن جراحان پلاستیک علاوه بر قراردادن لیست کامل اسامی این جراحان در مطب آنها، طرح «مشترک کردن سرنسخه‌های جراحان پلاستیك» را در دست دارد و به زودی فرم این سرنسخه در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

دکتر فروتن در خاتمه توصیه کرد: بیماران حتما برای انجام جراحی پلاستیک با چند پزشک مشورت کنند و ببینند که آیا اصلا عمل مورد نظر آنها باید انجام شود یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha