اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سلامت آزمون دستیاری سال 87 پیشنهاد حضور یک نماینده از کمیسیون به عنوان ناظر امتحانات دوره های تخصصی پزشکی را ارائه کردند.

دکتر محمدعلی محققی - دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در گفتگو با مهر افزود: در جلسه ای که روز گذشته مسئولان برگزاری آزمون دستیاری و وزارت بهداشت با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای برگزار کردند، روند کلی آزمون بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اقدامات حفاظت آزمون، شفاف سازی و اطلاع رسانی جامع از سوی وزارت بهداشت در این زمینه مورد توجه اعضای کمیسیون قرار گرفت و اعضای کمیسیون نیز مجاب شده اند که روند کلی دارای خدشه نبوده است.

محققی گفت: اعضای کمیسیون بهداشت مجلس پیشنهاد کردند که کمیسیون ناظری را برای امتحاناتی که از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برگزار می شود معرفی کند که این پیشنهاد مورد استقبال ما نیز قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: آزمون دستیاری در دوره های گذشته از زمان ثبت نام تا اعلام نتایج بیش از 8 ماه به طول می انجامید که دستاورد بزرگ آن در دوره اخیر کاهش زمان فرآیند ثبت نام، انتشار کارنامه، انتخاب رشته و اعلام نتایج و همچنین اطلاع رسانی به موقع بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha