دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان بزرگترین دانشکده دندانپزشکی کشور با مشکلات بسیاری مواجه بوده که در حال رفع شدن است و امیدواریم در یک ماه آینده افتتاح شود.

دکتر اکبر فاضل در گفتگو با مهر افزود: این دانشکده یکی از بزرگترین دانشکده های دندانپزشکی است که امیدواریم با رفع شدن مشکلات اجرایی آن در یک ماه آینده افتتاح شده و پس از نقل مکان کامل دانشجویان و اساتید در شهریورماه آماده بهره برداری شود.

وی اضافه کرد: فعالیتهای این دانشکده حجم گسترده ای از فعالیتهای اداری و کاری از جمله آب، برق، گاز، تاسیسات و تهیه مبلمان اداری و دفتری و آموزشی داشته است که تمامی این فرآیند در یک پروسه طولانی به انجام رسیده است.

فاضل با بیان اینکه خرید و نصب یونیت های دندانپزشکی با وجود فعالیت دامنه دار کمی به طول انجامیده است خاطرنشان کرد: رئیس جمهور، وزیر بهداشت و هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران توجه ویژه ای به این دانشکده داشته اند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این دانشکده بخش عمده ای از نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha