سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

کی از اعضای اصلی باند خشن زورگیری که با طرح نقشه هایی شوم، دختران و زنان جوان را با ایجاد رابطه دوستی اغفال کرده و با کشاندن آنان به مکان های خلوت تفریحی، اقدام به زورگیری می کرد. با تلاش ماموران کلانتری خلق آباد در حالی دستگیر شد که تحقیقات پلیس برای به دام انداختن دیگر همدستان وی همچنان ادامه دارد.

سلامت نیوز: یکی از اعضای اصلی باند خشن زورگیری که با طرح نقشه هایی شوم، دختران و زنان جوان را با ایجاد رابطه دوستی اغفال کرده و با کشاندن آنان به مکان های خلوت تفریحی، اقدام به زورگیری می کرد. با تلاش ماموران کلانتری خلق آباد در حالی دستگیر شد که تحقیقات پلیس برای به دام انداختن دیگر همدستان وی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، رئیس پلیس مشهد روز گذشته در تشریح این خبر گفت: از مدتی قبل پرونده هایی در دوایر تجسس کلانتری ها مطرح شد که محتویات آن نشان می داد: زنی که عضو یک باند زورگیری است با ترفندها و نقشه های خاصی، دختران و زنان جوان را اغفال می کند و پس از کشاندن طعمه ها به مناطق تفریحی خلوت، با همدستی اعضای موتورسوار باند، اموال همراه آنان را با تهدید به مرگ به سرقت می برند. سرهنگ حجت نیکمرام افزود: با توجه به اهمیت ماجرا، طرح ویژه ای در دستور کار پلیس قرار گرفت و بررسی های علمی و اطلاعاتی در این باره آغاز شد تا این که در آخرین گزارش مشابه به پلیس اعلام شد 2 دختر جوان که طعمه زورگیران خشن قرار گرفته بودند با هوشیاری خود موفق شده اند یکی از عاملان اصلی سرقت های به عنف را شناسایی کنند. مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با اعلام وقوع این حادثه به پلیس 110، بلافاصله نیروهای گشت کلانتری خلق آباد وارد عمل شدند و بدین ترتیب با همکاری 2 دختر جوان (مالباختگان) عملیات شناسایی و دستگیری متهمان وارد مرحله جدیدی شد. سرهنگ نیکمرام تصریح کرد: با اطلاعاتی که شاکیان پرونده در اختیار پلیس گذاشتند و تطبیق مشخصات ظاهری یکی از متهمان، که با هوشیاری 2 دختر مذکور به پلیس ارائه شده بود، ماموران انتظامی موفق شدند یکی از عوامل اصلی زورگیری ها را در یک عملیات ضربتی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: پس از انجام بازجویی های فنی و تخصصی از متهم 23ساله، مشخص شد زن جوانی که از اعضای این باند خشن است ابتدا در معابر، پارک ها و مجالس و ...طعمه های خود را که از وضعیت مالی خوبی برخوردار بودند و یا زیورآلات زیادی به همراه داشتند شناسایی می کرد و سپس با آن ها طرح دوستی می ریخت. این زن بعد از جلب اعتماد طعمه ها ، آنان را با چرب زبانی و به بهانه تفریح و گردش در مناطق تفریحی و فضاهای سبز فریب می داد و با خودروی همدست دیگر خود به مناطق خلوت می کشاند. فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که 2 جوان موتورسوار نیز که عضو باند زورگیری بودند، خودروی همدستشان را زیرنظر می گرفتند و در یک فرصت مناسب به سوی خودرویی که طعمه ها داخل آن نشسته بودند حمله ور می شدند و با تهدید به مرگ، همه اموال و پول های دختران را به سرقت می بردند. وی گفت: این درحالی بود که طعمه‌ها تصور می کردند زن جوان همراه آنان نیز خود طعمه زورگیران قرار گرفته است. سرهنگ نیکمرام افزود: با تکمیل اطلاعات پلیس و رصدهای اطلاعاتی، دیگر اعضای این باند نیز شناسایی شده اند و جست وجوهای گسترده ای برای شناسایی مخفی گاه و دستگیری متهمان فراری دیگر همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha