مراسم روز بزرگداشت روز پرستار و روز جهانی ماما با هدف تقدیر از پیشگامان ارتقای بهداشت و سلامت روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه در سالن همایش های رازی برگزار شد.

در مراسم بزرگداشت روز پرستار و روز جهانی ماما به صورت همزمان برگزار شد به صورت نمادین از 24 نفر از پرستاران و ماماهای نمونه دانشگاه علوم پزشکی ایران تقدیر شد.

دکتر حسنی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم در سخنانی گفت: هر اندازه که در حوزه آموزش و پژوهش و آماده کردن منابع برنامه ریزی شود اما اگر در محل اتصال کادر درمانی انگیزه مناسبی وجود نداشته باشد به نتیجه ای نخواهیم رسید و منابعی که برای آن هزینه ای صرف شده بیهوده به هدر می رود.

وی افزود: حدود 4300 پرستار و ماما در دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت می‌كند که از این تعداد 600 نفر در حوزه پرستاری و مابقی در حوزه درمانی مشغول به کار هستند، بنابراین برنامه ریزی برای توانمندی این گروه باید از شعارها فراتر رود.

حسنی ادامه داد: در سال 88 برای پرستاران به خصوص پرستارانی که در محیط های سخت تری مانند اورژانس یا بیمارستان های سوختگی و روانی مشغول به فعالیت هستند ، تسهیلات بهتری خواهیم داشت همچنین اداره پرستاری نیز باید با برنامه یزی های بهتر و دید وسیع نیازهای محیط برنامه های عملیاتی بهتری را ارایه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha