رئیس انجمن آترواسکلروز ایران، یکی از مشکلات زناشویی را ناتوانی روانی و جسمانی ناشی از بیماری های قلب عروقی دانست و گفت: این مسئله مشکلات بزرگی در زندگی زناشویی زوجین به وجود آورده است.

سلامت نیوز:رئیس انجمن آترواسکلروز ایران، یکی از مشکلات زناشویی را ناتوانی روانی و جسمانی ناشی از بیماری های قلب عروقی دانست و گفت: این مسئله مشکلات بزرگی در زندگی زناشویی زوجین به وجود آورده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر مسعود قاسمی روز شنبه در نشست خبری هفدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق که قرار است از ۳۱ شهریور تا ۳ مهر ۹۴ در مرکز همایش های رازی برگزار شود، افزود: در کنگره امسال، یکی از موضوعاتی که به آن توجه می شود، مشکلات زناشویی ناشی از ناتوانی روانی و جسمانی در بین بیماران قلبی عروقی است.
وی با عنوان این مطلب که بسیاری این قبیل مشکلات می تواند واقعی نباشد، گفت: تصور برداشت نادرست از بیماری، می تواند فرد با افراد را با مشکلاتی مواجه کند که زندگی زناشویی را به خطر می اندازد.
قاسمی با اشاره به حضور مهمانان خارجی از اروپا و آمریکا در کنگره امسال، افزود: آنفاکتوس حاد قلبی، یکی دیگر از موضوعاتی است که در این کنگره به آن خواهیم پرداخت.
رئیس هفدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق تاکید کرد: زمان طلایی برای جلوگیری از انفاکتوس حاد قلبی این است که بیمار می بایست در ۱.۵ ساعت اول تا ۶ ساعت بعد به اتاق عمل رسانده شود تا بتوانیم رگ بسته را باز کنیم.
قاسمی در ادامه از درمان های جدید بیماری های قلبی عروقی در دنیا خبر داد و گفت: آنژیوگرافی سه بعدی، یکی دیگر از روش های تشخیصی جدید است که در این کنگره به آن خواهیم پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha