شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 159060

مردم شهرستان بروجرد در طوماری به وزیر بهداشت خواستار تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان 400 هزار نفری شدند.

سلامت نیوز:مردم شهرستان بروجرد در طوماری به وزیر بهداشت خواستار تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان 400 هزار نفری شدند.

به گزارش سلامت نیوز،متن طوماری که توسط مردم بروجرد در نماز جمعه و غروب پنجشنبه امضاء شد به شرح زیر است:
باسمه تعالی
محضر مبارک وزیر محترم بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی
شهرستان بروجرد به تعبیر مقام معظم رهبری، شهر استعدادهای درخشان ، با جمعیتی بیش از 400 هزار نفر،شهر فرزانگان و عالمان برجسته و بزرگ جهان تشیع همچون علامه بحرالعلوم و آیت ا... العظمی بروجردی (ره) و نیز شهدا و بزرگان ادب این سرزمین همچون:سردار شهید محمد بروجردی (مسیح کردستان) و علامه شهیدی و... سالهای مدیدی است از کمبود امکانات بهداشتی و درمانی و فضاهای بیمارستانی رنج می برد.و همه اینها در حالیست که دو بیمارستان  فرسوده و قدیمی شهر روی هم قدمتی 150 ساله دارند و با وجود تخریبی از سوی مسئولین مربوطه،همچنان علیرغم وجود مشکلات فراوان مشغول خدمات رسانی به این مردم شریف هستند. وباز هم این مردم شریف دم بر نیاورده، منتظر بوده اند تا در خلال این سالهای مدید، دلسوزان واقعی درد جانکاه آنها را مشاهده و درصدد رفع مشکلات درمانی و بهداشتی آنها برآیند اما افسوس و صد افسوس از هرگونه فریادرس و دادرسی.

لذا مردم نجیب و صبور بروجرد بعد از تمام این سالهای محنت زا دیگر توانی برای صبر کردن و چشم پوشی از بخش درمان در خود مشاهده نمی کنند و عاجزانه از شما مقام محترم که به حق از وزیران کاردان و شایسته دولت تدبیر و امید می باشید،درخواست دارند برای همیشه درمانی باشید بر این درد مزمن و طولانی مردم شهر فرزانگان و با تأسیس دانشگاه علوم پزشکی بروجرد در این شهر که از هر نظر،چه جمعیتی و چه از نظرداشتن نیروهای متخصص و متعهد شایستگی و لیاقت تأسیس این دانشگاه را دارد موافقت نمایید.

طومار مردم بروجرد به وزیر بهداشت

طومار مردم بروجرد به وزیر بهداشت

طومار مردم بروجرد به وزیر بهداشت

طومار مردم بروجرد به وزیر بهداشت

طومار مردم بروجرد به وزیر بهداشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha