موزه و نمایشگاه دائمی پلیس مبارزه با مواد مخدر صبح سه شنبه با حضور سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور و افسران رابط مبارزه با مواد مخدر 15 کشور دنیا افتتاح شد.

 در این مراسم همچنین دفتر تبادل اطلاعات منطقه ای و آزمایشگاه مجهز و تخصصی مواد مخدر افتتاح و مورد بازدید میهمانان قرار گرفت.

فرماندهی نیروی انتظامی کشور در این مراسم گفت: این نمایشگاه تنها نمایانگر گوشه ای کوچک از فعالیتهای مردم و پلیس ایران در خط مقدم مبارزه برای حفظ سلامتی جهانیان است.

سردار احمدی مقدم افزود: سرمایه گذاری هایی که در سه سال اخیر در راه مبارزه با مواد مخدر در کشور صورت گرفته موجب شده است ایران با بیش از یک هزار تن مقام اول دنیا در کشفیات مواد مخدر را به دست بیاورد که این مسئله به تایید مجامع بین المللی نیز رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به لزوم همکاری بیشتر همه کشورهای دنیا در راستای مقابله جدی با عرضه و مصرف مواد مخدر گفت : بدون شک مجامع و همکاریهایی مانند این نقش مهمی در حفظ افراد بشر از دست این بلای خانمانسوز دارد.

به گزارش مهر همچنین در ادامه این مراسم رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کشور گفت: موزه و نمایشگاه دائمی پلیس مبارزه با مواد مخدر شامل همه اقدامات انجام گرفته در سراسر کشور در راستای مبارزه با مواد مخدر و شیوه های انجام گرفته توسط قاچاقچیان برای حمل و نقل این مواد است.

سردار حمیدرضا حسین آبادی: این موزه محل مناسبی است تا نمایندگان و هیئتهای کشورهای خارجی با حضور در آن با اقدامات انجام گرفته توسط کشور ایران در این راه آشنا شوند و همچنین می تواند یک کارگاه آموزشی مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان باشد تا هرچه بیشتر با فعالیتهای پلیس و همچنین تبعات استفاده از این مواد آشنا شوند.

این نمایشگاه و دفتر در ساختمان پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان سپاه واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha