شب گذشته در مراسمی که به مناسبت روز پزشک برگزار شد دکتر علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی از دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و تیم مذاکره کننده هسته ای به پاس زحمات بیشماری که در فرایند به ثمر نشستن توافق کشیدند با اهدای لوحی تقدیر کرد .

عکس/تقدیر جامعه پزشکی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای

سلامت نیوز:شب گذشته در مراسمی که به مناسبت روز پزشک برگزار شد دکتر علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی از دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ،دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای به پاس زحمات بیشماری که در فرایند به ثمر نشستن توافق کشیدند با اهدای لوحی تقدیر کرد .

به گزارش سلامت نیوز در این مراسم دکتر فرخ سعیدی یکی از پزشکانی که مورد تقدیر قرار گرفت وقتی بر روی سن برای گرفتن لوح و هدیه خود حاضر شد خطاب به رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در کنفرانس ورسای که بعد از جنگ جهانی اول برگزار شد ایران نتوانست به دلیل ممانعت شدید کشور انگلیس وارد کنفرانس شود و مشکلاتی را که کشورمان در جنگ جهانی اول با آن مواجه بود مطرح کند.

وی افزود : حالا آن کنفرانس را با این کنفرانس که به مدد دکتر صالحی، دکتر ظریف و همکاران آنها برگزار شد مقایسه کنید. در این مقایسه تنها یک بیت را می توانم بگویم و آن اینکه:  باش تا صبح دولتت بدمد / کاین هنوز از نتایج سحر است

در این مراسم علی اکبر صالحی طی سخنانی از انجام مقدمات تاسیس بزرگترین بیمارستان جامع هسته‌ای در کشور خبر داد و افزود : برای اینکه خدمت خود را به ملت ایران ادا کنیم تصمیم گرفتیم بزرگترین بیمارستان جامع هسته‌ای را در کشور بنا کنیم .

تقدیر جامعه پزشکی از علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha