پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 15929

مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان نیازمند بازنگری بر اساس انتظارات مردم و جامعه پزشکی است.

دکتر شاهرخ رامین در گفتگو با مهر افزود: قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان در زمان خود بهترین راه حل و گزینه برای رفع نیاز حضور پزشک در مناطق دور افتاده و محروم بود.

وی اضافه کرد: طرح خدمات قانونی پزشکان با توجه به نیاز امروز جامعه باید تغییر کند و در این راه باید نظر همه ذی نفعان در نظر گرفته شود.

رامین تاکید کرد: امروزه انتظارات جامعه پزشکی، مردم و انتظارات سایر حوزه ها از پزشکی تغییر یافته است و برای بهتر شدن وضعیت ارائه خدمات در مناطق دور دست باید طرح جامعی در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: اگر افرادی نظراتی برای تغییر در این طرح دارند می توانند آن را مطرح کنند اما باید توجه داشت که برای بازنگری در قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان نیازمند توجه به همه جوانب و ذی نفعان هستیم.

مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اکنون در همه جای کشور امکانات اولیه و امنیت لازم برای انجام خدمات به خصوص در حوزه پزشکی وجود دارد و اگر اتفاقی نیز در خبرها ذکر می شود تنها یک اتفاق است نه یک روال معمول.

رامین اظهار داشت: تاکنون اعتراضی در خصوص نحوه اجرای قانون خدمات پزشکان از سوی پزشکان به مجلس بیان نشده است.

به گزارش مهر، وزارت بهداشت در تازه ترین شیوه اجرای قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان، از پزشکان عمومی به صورت اینترنتی ثبت نام به عمل می آورد و در این میان شهرها و استانهایی را برای خدمت پزشکان تعیین کرده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha