پزشکان عمومی مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان می توانند با استفاده از نرم افزار توزیع نیروی انسانی برای تعیین محل طرح به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس برنامه جدید نرم افزار توزیع نیروی انسانی که به تازگی راه اندازی شده است، پزشکان عمومی مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان می توانند برای تعیین محل خدمت طرح با مراجعه به این سایت ثبت نام کنند.

این نرم افزار با توجه به ایجاد تغییراتی در نحوه توزیع پزشکان عمومی مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در مناطق مختلف کشور راه اندازی شده است و پزشکانی که تاکنون به هر دلیلی خدمات قانونی خود را شروع نکرده اند از این فرصت استفاده کنند.

بر اساس اعلام معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت افراد مشمول که در این دوره ثبت نام کنند از اضافه خدمت ماده قانون معاف خواهند بود.

اعلام استانهای باز

بر اساس اطلاعات اعلام شده، استانهای کردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان باهماهنگی معاونت های سلامت و توسعه وزارت بهداشت به جهت تسریع در رفع نیاز مشکلات مناطق خاص و پزشکان مشمولی که تمایل به شروع هرچه سریعتر خدمات خود دارند، به عنوان استانهای باز اعلام شده است.

متقاضیان خدمت در این چهار استان صرفاً پس از ثبت نام از تاریخ اول اردیبهشت ماه سال جاری و انتخاب یکی از این استانها در نرم افزار سریعاً جهت دریافت معرفی نامه شروع خدمات قانونی می توانند به امور نیروی انسانی هریک از 4 دانشگاه علوم پزشکی مربوطه مراجعه و برای شروع خدمت قانونی خود اقدام کنند.

امکان ویرایش و افزایش دانشگاههای محل انتخاب

بر اساس برنامه نرم افزاری موجود، درصورتی که در فرم ثبت نام تعداد دانشگاه های انتخابی کامل نباشد و نیاز به بررسی اولویت انتخاب بعدی کاربر باشد نرم افزار درموارد بدون انتخاب راساً تعیین محل خواهد کرد. البته متقاضیانی که درخواست افزایش دانشگاه های مورد انتخاب خود را دارند می توانند جهت ویرایش طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت ماه با اداره طرح تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha