ستارگان فوتبال جهان و ستارگان هنر و ورزش ایران روز جمعه در رقابتی خیرخواهانه برای حمایت و به نفع بیماران «ام اس» به میدان می‌روند.

سلامت نیوز:ستارگان فوتبال جهان و ستارگان هنر و ورزش ایران روز جمعه در رقابتی خیرخواهانه برای حمایت و به نفع بیماران «ام اس» به میدان می‌روند. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، ستارگانی چون لوییس فیگو و پدرو پائولتا از پرتغال، روبرتو کارلوس از برزیل، میشل سالگادواز اسپانیا، فابیو کاناوارو ازایتالیا، ادگار داویدز و کلایورت از هلند از تیم ستارگان جهان در این دیدار دوستانه به مصاف تیم ستارگان فوتبال و هنر ایران می‌روند که چهره‌هایی چون عابدزاده، کریم باقری، جواد زرینچه، علی کریمی، وحید هاشمیان، خداداد عزیزی، جواد هاشمی و محسن تنابنده به سرمربیگری علی پروین در آن حضور دارند.

در این راستا کارخانجات داروسازی اکتوورکو، «حامی بیماران ام اس» که با شعار «تولید داروی ایرانی تکنولوژی جهانی» در عرصه تولید داروهای مورد نیاز این بیماران با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی‌های جهان فعالیت دارد از حامیان اصلی رقابت دیدنی ستارگان ایران و جهان است.

عواید حاصل از بازی و فروش پیراهن‌های امضا شده بازیکنان به بیماران «ام اس» کشور اختصاص یافته است.مسابقه دوستانه ستارگان فوتبال ایران و جهان عصر جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و از تماشاگران این بازی دعوت شده است که برای حمایت از بیماران «ام اس» با لباس‌های نارنجی در ورزشگاه حضور یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha