یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به درخواست‌هایی که حتی به صورت مکتوب انجام شده، منتظر ارایه لایحه تجمیع بیمه‌ها از سوی دولت هستیم.

سلامت نیوز:یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به درخواست‌هایی که حتی به صورت مکتوب انجام شده، منتظر ارایه لایحه تجمیع بیمه‌ها از سوی دولت هستیم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید تخصیص‌ها را به موقع پرداخت کند، اظهار کرد: در این صورت و تأمین اعتبار، بیمه‌ها نیز می‌توانند حق و حقوق را به موقع بپردازند.


نماینده مدرم تبریز در مجلس با بیان اینکه وزیر کار در خصوص بحث تجمیع بیمه‌ها قول مساعد داده است، افزود: در حال حاضر منتظر هستیم که لایحه تجمیع بیمه‌ها از سوی دولت به مجلس ارسال شود. گرچه اقداماتی در داخل وزارت کار انجام شده اما هنوز لایحه را به مجلس نرسانده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: البته تهیه لایحه تجمیع بیمه‌ها به زمان زیادی هم نیاز دارد زیرا حرکتی است که اگر اتفاق بیفتد تحولی در کشور صورت گرفته است لذا باید پیگیری و کمک کنیم تا سریع‌تر در دستور رسیدگی و تبدیل شدن به قانون قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha