مسئولان یک پارک حیات وحش در منطقه کالیفرنیا، در پی چهارمین سال خشکسالی شدید در این ایالت که منجر به از بین رفتن منابع آبی جنگل شده است، اقدام به ساخت برکه هایی مصنوعی جهت سیراب کردن حیوانات نموده اند.

سلامت نیوز:مسئولان یک پارک حیات وحش در منطقه کالیفرنیا، در پی چهارمین سال خشکسالی شدید در این ایالت که منجر به از بین رفتن منابع آبی جنگل شده است، اقدام به ساخت برکه هایی مصنوعی جهت سیراب کردن حیوانات نموده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، در پی وقوع خشکسالی شدید در منطقه بوستلینگ اوکلند کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا، یکی از پارک های حیات وحش و پناهگاه های حیوانات در این منطقه با مشکل کم آبی رو به رو شده و در پی ادامه این روند خشکسالی که چهارمین سال خود را سپری می کند، چشمه ها و برکه های طبیعی این منطقه خشک شده اند. این موضوع تاثیرات نامطلوبی بر اکوسیستم منطقه و زندگی حیوانات ساکن در این جنگل داشته و به همین دلیل مسئولان پارک حیات وحش فوق، اقدام به ساخت برکه های مصنوعی آب کردند. عملیات فوق سبب شده تا حیوانات ساکن در این منطقه حفاظت شده از آسیب های ناشی از بی آبی در امان مانده و به زندگی خود ادامه دهند .


جانورشناسان پس از طراحی و ساخت این برکه مصنوعی، اقدام به نصب دوربین هایی مخفی کردند که به این ترتیب رفت و آمد و حضور حیوانات در این منطقه ثبت شده و به صورت آمار بررسی خواهد شد. پژوهشگران در کمال شگفتی با حضور جانورانی مانند کایوت ها coyote (گرگ صحرائی آمریکای شمالی) در کنار این برکه رو به رو شدند که پیش از آن کسی از حضور این گونه ها در داخل منطقه حفاظت شده خبر نداشت.


در تصاویری که به این ترتیب به دست آمده و در این گزارش تصویری ارائه می شود انواع مختلف پرندگان، پستانداران گوشتخوار و علفخوار و جانوران ساکن این پارک حیات وحش مشاهده می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha