یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

مردی که با انگیزه سرقت جواهرات زنی جوان او را به قتل رسانده است، در بازجویی‌های تخصصی به جرمش اعتراف کرد.

سلامت نیوز: مردی که با انگیزه سرقت جواهرات زنی جوان او را به قتل رسانده است، در بازجویی‌های تخصصی به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، تحقیقات پیرامون این پرونده از پاییز سال گذشته هم‌زمان با مفقودشدن زنی به نام فرزانه آغاز شد. خانواده این زن خبری از او نداشتند و به پلیس اعلام کردند وی به تلفن همراهش نیز پاسخ نمی‌دهد. کارآگاهان در جریان بررسی‌های تخصصی ردی از این زن به دست نیاوردند و با گذشت زمان به‌تدریج فرضیه قتل فرزانه پررنگ شد. تجسس‌های صورت‌گرفته فاش کرد این زن پیش از ازدواج با مردی به نام کامران دوست بوده به همین دلیل کامران تحت بازجویی قرار گرفت. او ارتباط با فرزانه را تأیید کرد اما مدعی شد اطلاعی از او ندارد.

پیشرفت تحقیقات کامران را بار دیگر در مظان اتهام قرار داد. بررسی آخرین مکالمات فرزانه و سرنخ‌های دیگر سبب شد این مرد بار دیگر احضار شود و تحت بازجویی قرار گیرد. او این‌بار خود را در بن‌بست دید و به کشتن فرزانه اقرار کرد. او گفت: «سه سال قبل به‌طور اتفاقی با فرزانه آشنا شدم و مدتی با هم دوست بودیم. در آن ایام رابطه خوبی داشتیم. هر دو مجرد بودیم و بیشتر وقت را با هم به گردش و تفریح می‌رفتیم اما بعد از گذشت یک سال از رابطه‌مان، فرزانه با خواستگارش ازدواج کرد و بعد از آن دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه آذر سال گذشته یک روز متوجه شدم شماره‌ای ناشناس چندبار با من تماس گرفته است.

وقتی به آن شماره زنگ زدم، صدای فرزانه را شنیدم. او ناراحت بود و به من گفت دنبال خانه‌ای می‌گردد که آن را برای دو ماه کرایه کند. من در بنگاه معاملات املاک کار می‌کردم اما نمی‌توانستم خانه‌ای با این شرایط برای او پیدا کنم. موضوع را توضیح دادم و گفتم قراردادهای خانه یک‌ساله است اما فرزانه همچنان اصرار داشت. بالاخره با هم قرار گذاشتیم و دنبالش رفتم. او چمدانی همراه داشت و وقتی سوار خودرو من شد، گفت مشکلات خانوادگی او را به ستوه آورده است و قصد دارد از این به‌بعد تنها زندگی کند و اگر توانست به خارج از کشور برود».


متهم‌به‌قتل ادامه داد: «خانه پدرم خالی از سکنه بود به همین دلیل فرزانه را به آنجا بردم و با هم مشغول صحبت شدیم. سعی کردم او را نصیحت و قانع کنم نزد خانواده‌اش بازگردد اما فایده‌ای نداشت. در همین اثنا جواهرات او را دیدم و به فکر سرقت افتادم، به همین دلیل زن جوان را به قتل رساندم و طلاهایش را برداشتم. بعد از ارتکاب قتل، جسد را در خودرو گذاشتم و به خارج از شهر بردم و آن را دفن کردم اما چندروز بعد وقتی دوباره به آن محل رفتم دیدم حیوانات بخشی از جسد را از زیر خاک بیرون کشیده‌اند. جنازه را با کمک یکی از دوستانم کاملا بیرون آوردم، در پارچه‌ای پیچیدم و این‌بار آن را در محلی دیگر دفن کردم».

کارآگاهان بعد از شنیدن اعترافات این مرد به محل دفن جنازه رفتند و پیکر فرزانه را از زیر خاک بیرون کشیدند. بنا بر این گزارش، متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha