دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد.

سلامت نیوز:رئیس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد‌های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ اصغر باقریان در این‌باره گفت: این روزها نام یک بازی مخصوص تلفن های همراه هوشمند به نام clash of clans «کلش اف کلنز» به شدت در میان نسل جوان و نوجوانان کشور بر سر زبان ها افتاده است.


وی افزود: «کلش اف کلنز» در حالی به یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در میان جوانان و خانواده‌های ایرانی تبدیل شده که علاوه بر داشتن آسیب های مخرب در حوزه روانشناسی یک بازی اعتیاد آور و مخرب شناخته شده است. این بازی یکی از پر فروش‌ترین بازی‌ها و جذاب‌ترین بازی‌های دنیا است.


رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: متاسفانه در این بازی نیز مثل دیگر بازی های اندرویدی امکان به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربران وجود دارد. چراکه افراد سود جو می‌توانند با هک این بازی موجب به سرقت رفتن اطلاعات شخصی افراد شوند.


وی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر نوجوانان و کودکان از طرفداران پر و پاقرص این بازی محسوب می‌شوند از این رو والدین از کنار این بازی مخرب نباید به سادگی عبور کنند و به نحو مقتضی بر استفاده کودکان خود نظارت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عرفان ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام اونجور تحقیق کردم این بازی در `هک` کلش تحقیق کردم سایت هایی که هک رو میروشند به صورت 100درصد هک سرور جدا میفروشند و کاملا از کلش جداست و از یک سرور وی پی اس استفاده میکنه. و امکان نداره که بازی این کار رو کنه چون اگه همچین بود مستقیم اکانت طرف بن میشد من که از برنامه ایکس مود استفاده کردم در سرور نفوظ داشته اما این هک رو ما انجام ندادیم چون این هک مربوط به ایکس مود هست و یک اطلاعات در ایکس مود به کار رفته که سرور متوجه نمیشه ایکس مود این کار رو نکرده چون وقتی نفهمه امکان به سرقت بردن نداره. و یه برنامه هایی هستن به صورت آفلاین مقادیر بازی رو تغییر میدن آفلاین هست سرور نمیفهمه و هر دقیقه مقادیر بازی درست میشن حتی اگه کاپ کلن رو هک کنید مقادیر تغییر نمیکنه اما وقتی میخوای تغییر بدی اون مقادیر قبلی که هک کردیم وجود نداره. نتیجه میگیریم سرور مقادیر رو چک و تغییر میده اما کل مقادیر چک نمیشود مثل پول و اکسیر چون آفلاین هست!!!! آفلاین!! نتیجه میگیریم هک هیچ ضرری برای کلش نداره و جدیدا آفلاین هم نمیشه مقادیر بازی رو تغییر داد پس هیچ هکی وجود نداره جز ایکس مود تموم کلش بدی نداره