سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 160198

مدیر دفتر نظارت بر کنترل کیفیت آبفای استان تهران گفت: وضع کیفی آب تهران با ۲۱۲ سیستم کنترل کیفی برخط آنلاین، لحظه به لحظه بررسی می شود.

سلامت نیوز: مدیر دفتر نظارت بر کنترل کیفیت آبفای استان تهران گفت: وضع کیفی آب تهران با ۲۱۲ سیستم کنترل کیفی برخط آنلاین، لحظه به لحظه بررسی می شود.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، مشیری با اشاره به وجود 47 آزمایشگاه ثابت، 4 آزمایشگاه سیار و یک آزمایشگاه مرجع برای بررسی وضع کیفی آب تهران افزود: آزمایشگاه مرجع با سیستم های مدرن مجهز شده که استاندارد این تجهیزات
بین المللی و قابل دسترس برای 70 کشور جهان است.

وی با بیان اینکه 640 شاخص در کیفیت آب تهران از طریق سیستم های آنلاین بررسی می شود، تصریح  کرد: روزانه  2000 آزمایش برروی آب تهران انجام می شود.

مدیر دفتر نظارت بر کنترل کیفیت آبفای استان تهران هزینه رصد کیفیت آب تهران را 30 میلیون تومان در روز عنوان کرد و گفت: برقراری ارتباط ما با دنیا در بخش کیفی و آزمایش های آب به صورت به روز، در دست اقدام است.

مشیری با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای مسئولان آزمایشگاهی در خارج از کشور برای به روز بودن اطلاعات مربوط به کنترل کیفی آب تصریح کرد: کنترل کیفیت آب تهران چند بار انجام می شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha