مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه با توجه به اخطارهای سازمان هواشناسی فرودگاه مهرآباد خود را برای ناآرامی‌های جوی آماده کرده است، تصریح کرد: در صورت تکرار طوفان مشکلی به وجود نخواهد آمد.

سلامت نیوز: مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه با توجه به اخطارهای سازمان هواشناسی فرودگاه مهرآباد خود را برای ناآرامی‌های جوی آماده کرده است، تصریح کرد: در صورت تکرار طوفان مشکلی به وجود نخواهد آمد.

علی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز سازمان مدیریت بحران نسبت به احتمال طوفان در روز سه شنبه اخطار رسمی ارائه نکرده است، تصریح کرد: در صورت رسیدن اخطار رسمی، فرودگاه مهرآباد امکانات و نیروی انسانی لازم را برای مدیریت این شرایط جوی بسیج خواهد کرد و با استفاده از تجارب گذشته قطعا حادثه‌ای به وجود نخواهد آمد.

وی از فرودگاه اصفهان به عنوان فرودگاه جایگزین مهرآباد نام برد و گفت: در شرایط خاص جوی تمام تلاش ما بر این خواهد بود که پروازها در محدوده فرودگاه مهرآباد مدیریت شوند اما در صورت نبود شرایط لازم برای فرود هواپیماهای ورودی، پروازها در اصفهان خواهند نشست.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد درباره وضعیت به وجود آمده در طوفان شب گذشته تهران نیز اظهار کرد: در طوفان شب گذشته بسیاری از پروازها بدون اشکال و محدودیت در باند فرودگاه مهرآباد نشستند، تنها برای دقایقی به دلیل کاهش جدی دید خلبانان، پروازها با مشکل مواجه شد که با فروکش کردن طوفان این برنامه‌های پروازی نیز نهایی شدند.

رستمی افزود: در بین پروازهای ورودی تنها هفت پرواز نتوانستند به باند تهران برسند که از این میان دو هواپیما با توجه به نزدیکی به شهر مبداء در فرودگاه اهواز نشستند، یک پرواز در فرودگاه یزد فرود آمد و چهار هواپیما نیز در اصفهان به عنوان جانشین مهرآباد فرود آمدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha