عامل قتل پسربچه 10ساله در خیابان وحدت اسلامی، حوالی بازارچه شاپور پس از بازداشت در اولین اعترافاتش مدعی شد که چیزی از زمان ارتکاب قتل به خاطر نمی آورد.

سلامت نیوز: عامل قتل پسربچه 10ساله در خیابان وحدت اسلامی، حوالی بازارچه شاپور پس از بازداشت در اولین اعترافاتش مدعی شد که چیزی از زمان ارتکاب قتل به خاطر نمی آورد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ متهم اصلی این پرونده كه ۲۷ سال سن دارد ساعت ۱۷:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۱ شهریور ۹۴ در حال كه در پارك شهر پرسه می‌زد توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

سرنخ دستگیری این متهم كه تنها یك روز پس از قتل سپهر ۱۰ ساله به دام ماموران افتاد در دوربین مداربسته شركتی بود كه در محل جنایت بر روی دیوار نصب شده بود.

در بازبینی فیلم این دوربین كه صحنه بریدن سر این كودك را نیز ثبت كرده است مرد جوانی دیده می‌شود كه به گفته ساكنان خیابان مغفوری ساكن آن محله است و همسایه‌ها معتقد هستند كه او از تعادل روحی برخوردار نیست.

متهم كه هم‌اكنون دراختیار كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد درخصوص چرایی ارتكاب این جنایت ضمن اعتراف به قتل و سربریدن سپهر گفته است: زمانی كه سپهر رادیدم احساس كردم كه مردی را می‌بینم ولی مابقی آن را یادم نیست و دقیقا به خاطر نمی‌آورم كه چه كار كرده‌ام.

در حالی كه فرضیه ابتلا به جنون متهم مطرح شده قرار است به دستور قاضی سجاد منافی‌آذر رییس شعبه سوم بازپرسی دادسرای ویژه امور جنایی تهران، او برای تشخیص وضعیت روانی به پزشكی قانونی فرستاده شود.

حوالی ساعت ۱۲:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۰ شهریور ۹۴ بود كه سپهر ۱۰ ساله در حالی كه چند نان در دستش بود و می‌خواست به خانه بازگردد درست مقابل خانه‌شان توسط مرد جوانی به قتل رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha