مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای اروپا روز جمعه اعلام کرد شمار مبتلایان به بیماری آنفلوانزای خوکی در جهان از هفت هزار نفر فراتر رفته است.

این مرکز اعلام کرد شمار مبتلایان به آنفلوانزای خوکی به هفت هزار و هفتصد نفر رسیده است که دویست و سی و چهار مورد ان در اروپا گزارش شده است.

بنا بر اعلام این مرکز امریکا چهار هزار و دویست و نود و هشت مورد ابتلا به آنفلوانزای خوکی را گزارش کرده است.
این مرکز اعلام کرد در پاناما سی و نه مورد ، کلمبیا ده مورد ، کاستاریکا و برزیل هر یک هشت مورد ، السالوادور چهار مورد و در کوبا سه مورد ابتلا به انفلوانزای خوکی گزارش شده است.

در منطقه آسیا و اقیانوس آرام ، نیوزیلند شمار مبتلایان به انفلوانزای خوکی را نه مورد اعلام کرده است.

بنا بر گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری اروپا ، آنفلوانزای خوکی تاکنون جان شصت و نه نفر را گرفته است که شصت و چهار نفر انها در مکزیک ، سه تن در امریکا و دو نفر در امریکا و کاستاریکا هستند.

در اروپا با تایید دوازده مورد جدید ابتلا به آنفلوانزای خوکی شمار مبتلایان به این بیماری به دویست و سی و چهار نفر افزایش یافت.

در اسپانیا صد مورد ابتلا به آنفلوانزای خوکی گزارش شده و در انگلیس با گزارش هفت مورد جدید ابتلا به این بیماری شمار مبتلایان به هفتاد و هشت نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که مورد جدیدی از ابتلا به آنفلوانزای خوکی در فرانسه ، آلمان و ایتالیا ظرف 24 ساعت گذشته گزارش نشده است .

خبرگزاری آلمان گزارش داد کشورهای هلند و بلژیک موارد جدیدی از ابتلا به این بیماری را گزارش کرده اند و به طور کلی در شانزده کشور اروپایی آنفلوانزای خوکی مشاهده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha