سلامت نیوز: روابط عمومی وزارت بهداشت نسبت به انتشار خبری در خبرگزاری خانه ملت واکنش نشان داد.

وبدای آذربایجان غربی در متن خبر خود آورده : در پی درج خبری تحت عنوان "پیگیری حادثه فوت مادر سلماسی به دلیل نداشتن هزینه های زایمان" در یکی از پایگاههای خبری فضای مجازی دکتر مطلوب سلماسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس در گفتگویی با وب دای اذربایجان غربی وقوع چنین موردی را در بیمارستان این شهرستان تکذیب کرد و گفت : چنین اتقاقی در بیمارستان سلماس روی نداده است و خبری که درج گردیده، کذب می باشد . 

 

به گزارش سلامت نیوز این درحالیست که طی روزهای اخیر عابد فتاحی در گفت و گو با خانه ملت از فوت مادر سلماسی به دلیل نداشتن هزینه های زایمان خبر داد و  گفته بود که حادثه را طریق رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیگیری خواهد کرد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی اینکه به دلیل مسائل مالی جان یک انسان گرفته شود را جنایت بزرگی دانست و افزود : با اجرای طرح تحول سلامت سطح توقعات برای ارائه خدمات عادلانه افزایش پیدا کرده است.

وی همچنین تصریح کرد : بیمارستان موظف به همراهی با بیماران است و زمانی که بیماری هزینه های سزارین را نداشته و نیازمند ذریافت خدمات درمانیست بیمارستان باید با بیمار همراهی با بیماران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    من یکی از فامیلهای اون زن هستم دیروز مراسم 40 براش گرفتیم .و یه چیز درسته به خاطر ندار بودن اون مرد بیمارستان باید سزارین انجام می داد چون قلبش ضعیف و کبدش ناراحت بود دکترها تو شوط گفته بودن که باید و باید سزارین بشه که دکترهای سلماس قبول نکرده و زن رو به کام مرگ با زایمان طبیعی بردن شوهرش هم فقیر و بی چیز هست ولی کاری کردن که رضایت داد و خاکش کردیم و به خاطر این رضایت از طرف پدر زن و برادر زن هاش طرد شده نمی دونم اینقدر ظلم شده و به عرش رسیده چرا کسی به گردن نمیگیره