بیست و هشتمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی برای انتخاب رئیس، نواب و دبیر شورای عالی نظام پزشکی، روز گذشته برگزار شد.

سلامت نیوز:بیست و هشتمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی برای انتخاب رئیس، نواب و دبیر شورای عالی نظام پزشکی، روز گذشته برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی نظام پزشکی که روز گذشته برگزار شد، رئیس ، نایب رئیس دوم و دبیر شورا بدون تغییر ماندند و تنها نایب رئیس اول شورای عالی نظام پزشکی تغییر کرد


بنابر این گزارش، بیست و هشتمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی روز پنج شنبه ۱۲ شهریور ۹۴ برگزار شد.


بر همین اساس، هیئت رئیسه سنی به ریاست دکتر احمد شجاعی و دبیری دکتر یداله سهرابی و سکینه کفائی اداره جلسه را بر عهده گرفتند و نامزدها برای ریاست و نواب رئیس اول و دوم و دبیری اعلام آمادگی کردند.


این انتخابات با حضور عضو ناظر بر انتخابات شورای عالی نظام پزشکی، دکتر ضرغام صادقی انجام شد که از تعداد کل آرای ماخوذه ۲۵ برگه تعرفه رای توزیع گردید.
بر اساس نتایج برگه های رای، دکتر اسماعیل ایدنی به عنوان رئیس شورای عالی و دکتر محمد صاحب الزمانی به عنوان نایب رئیس اول و دکتر سیدحمید خوئی به عنوان نایب رئیس دوم و دکتر محسن مصلحی به عنوان دبیر شورای عالی نظام پزشکی انتخاب گردیدند.


 انتخابات شورای عالی نظام پزشکی برای تعیین رئیس و نواب رئیس، هر دو سال یکبار برگزار می شود. به این ترتیب، تا پایان دوره چهار ساله انتخابات نظام پزشکی، رئیس شورای عالی تغییر نخواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha