مسوول اورژانس ناحیه شمال تهران و نماینده اورژانس مستقر در نمایشگاه کتاب 22 گفت : تاکنون بیش از 2 هزار نفر برای درمان به واحدهای مستقر در نمایشگاه مراجعه کرده اند که 20 نفر آنها به بیمارستان منتقل شده اند.

غلام عباس کشاورز روز پنجشنبه در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : سالهاست در نمایشگاه کتاب به عنوان نیروهای اورژانس در خدمت مردم هستیم و نیروهای خود را در 2 ضلع جنوبی و شرقی مستقر کرده ایم .
وی گفت : نیروهای پزشک و پرستار اورژانس تهران در 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس ، 4 دستگاه امبولانس ، 2 دستگاه موتور لانس به اضافه خودروهای فرماندهی در دو منطقه مستقر هستند.
کشاورز تصریح کرد : مشکلات بیشتر مراجعین فشار خون ، ناراحتی های قلبی ، تنفسی و گرما زدگی و همچنین تروما (شکستگی و سقوط ، زمین خوردگی )است.
وی گفت : رسالت اورژانس در این نوع برنامه ها 2 گونه است یکی آمادگی داشتن برای مواقع بروز بحران و دیگری سرویس دهی به بازدید کنندگان است .
وی گفت : 18 نفر از افراد ما در دو شیفت کاری یکساعت قبل و یکساعت بعد در نمایشگاه حضور دارند.
مسئول اورژانس ناحیه شمال تهران گفت : تمامی خدماتی که در این مرکز از قبیل ویزیت و دارو به مراجعین داده می شود رایگان است .
وی مشکلات نمایشگاه امسال در مقایسه با سالهای قبل را کمتر توصیف کرد و افزود : با جلسات هماهنگی که قبل از شروع نمایشگاه برگزار کردیم خوشبختانه مسئله خاصی نداشتیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha