سلامت نیوز: دکتر میرزاخلیل بهمنی از ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش برکنار، و دکتر جعفر حسن‌زاده به عنوان سرپرست جدید دانشکده منصوب شد.
سایت گریشنا نوشت:این تغییرات دیروز ۱۱ شهریور و با حکم دکتر ایمانیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قائم مقام وزیر بهداشت، صورت گرفته است. در خبری که امروز ۱۲ شهریور در سایت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش قرار گرفت آمده است:
 
«دکتر ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قائم مقام وزیر بهداشت، در حکمی دکتر جعفر حسن‌زاده را به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش منصوب کرد. در بخشی از این حکم، که در تاریخ ۱۱ شهریور صادر شده است، خطاب به دکتر جعفر حسن‌زاده آمده است: با توجه به موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش منصوب می‌گردید.»
 
به این ترتیب، سایت دانشکده هیچ اشاره‌ای به عزل رییس پیشین دانشکده نکرده است. در تماسی که با دکتر بهمنی داشتیم، او اظهار نظر در این مورد را به آینده موکول کرد، و تنها به ذکر این نکته بسنده کرد: «دکتر ایمانیه به دلایلی از من خواست که استعفا بدهم. من گفتم اگر تصمیم به برکناری‌ام دارید این کار را بکنید، اما من شانه‌ام را از زیر بار مسئولیت خالی نمی‌کنم. الآن هم در ماموریت هستم و من را در ماموریت عزل کردند.»
 
سایت دانشکده درباره‌ی سوابق دکتر حسن‌زاده نیز به این خلاصه بسنده کرده است: «هیات علمی و رییس گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز». دکترای حسن‌زاده متولد گراش است.او دکترای پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۷۲ از دانشگاه شیراز و دکترای تخصصی اپیدمیولوژی را در سال ۱۳۸۴ از دانشگاه تهران گرفته است. در تماس خبرنگار گریشنا با دکتر حسن‌زاده، او اظهار کرد: «من همچنان دانشیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم و تمام مسئولیت‌های قبلی‌ام به قوت خود باقی است، و اکنون سرپرستی دانشکده گراش نیز به این مسئولیت‌ها اضافه شده است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha