فرماندار دماوند از رفع معضل زباله‌های بهداشتی و احداث مرکز پیام اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 در شهرستان دماوند خبر داد.

سلامت نیوز:فرماندار دماوند از رفع معضل زباله‌های بهداشتی و احداث مرکز پیام اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 در شهرستان دماوند خبر داد.


به گزارش سشلامت نیوز به نقل از ایسنا،ناصر محمودی‌فرد گفت: با وجود اینکه دماوند در حوزه آموزش بهورزی مقام نخست را دارد؛ اما نیازمند زیرساخت‌ها و امکاناتی بود که در این زمینه با احداث ساختمان مرکز آموزش بهورزی شبکه بهداشت و درمان، اقدام موثری صورت گرفت و در آینده شاهد دستاوردهای آن خواهیم بود.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، احداث مرکز پیام اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 و مرکز دفع زباله‌های بیمارستانی در بیمارستان سوم شعبان بود که گام محکمی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان این شهرستان به شمار می‌آید.


فرماندار شهرستان دماوند در خصوص دفع زباله‌های بیمارستانی نیز تصریح کرد: این شهرستان هیچ نوع امکاناتی در خصوص دفع زباله‌های بیمارستانی نداشت و این زباله‌ها همچون زباله‌های معمولی دفع و معدوم می‌شدند که از لحاظ بهداشت محیط زیست، مشکلاتی را در پی داشت.
محمودی‌فرد تاکید کرد: با ایجاد سیستم امحای زباله‌های بیمارستانی، علاوه بر اینکه مشکل زباله‌های بیمارستان سوم شعبان دماوند برطرف می‌شود، زباله‌های پزشکی سایر حوزه‌ها نیز برای معدوم‌سازی به این منطقه منتقل خواهد شد تا سلامت و بهداشت محیط حفظ شود.
وی درباره اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تصریح کرد: اعتبارات این طرح‌ها توسط شبکه بهداشت و درمان، خیران و شهرداری دماوند تأمین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha