یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

زورگیرانی که با فریب کارگران و متقاعد کردن آنها برای رفتن به خانه مجردی از آنان زورگیری می‌کردند، در عملیات پلیس پایتخت دستگیر شدند.

سلامت نیوز: زورگیرانی که با فریب کارگران و متقاعد کردن آنها برای رفتن به خانه مجردی از آنان زورگیری می‌کردند، در عملیات پلیس پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز، سرگرد محمدحسین امینی در گفتگو با میزان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ساعت 15 و 25 دقیقه هشتم شهریورماه ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری 159 هنگام گشت‌زنی در خیابان 17 شهریور بودند که فردی سراسیمه خود را به ماموران رساند و با معرفی خود به نام "صادق" اظهار داشت: یک کارگر ساختمانی هستم از شهرستان برای کار در ساختمان به تهران آمده‌ام اما دیروز در پارک بی سیم وقتی در حال استراحت بودم پسری جوان به من مراجعه کرد و با بیان این موضوع که کارگر ساختمانی است و یک منزل مجردی را به اتفاق چند کارگر ساختمانی دیگر که همگی با هم فامیل هستند اجاره کردند، از بنده خواست که برای استراحت به منزل آنها بروم و در آنجا استراحت کنم که من نیز قبول کردم و با وی به منزلش مراجعه کردیم.

رئیس کلانتری 159 بی سیم تصریح کرد: شاکی در ادامه گفت؛ دقایقی از حضور من نگذشته بود که دو نفر دیگر وارد منزل شدند و با زورگیری و ضرب و شتم من گوشی مویایل و پول‌های بنده را به سرقت بردند من نیز محل را ترک و امروز با زیر نظر گرفتن منزل آنها یکی از زورگیران را شناسایی و بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتم.

سرگرد امینی اظهار داشت: ماموران بلافاصله به محل مذکور مراجعه و متهم که آرمان 27 ساله نام داشت را به عنوان سارق زورگیر دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و در این زمینه پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.

رئیس کلانتری 159 بی سیم خاطرنشان کرد: بنا به دستور بازپرس دادسرای ناحیه 14 تهران مقرر شد پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم متهم و همچنین شناسایی و دستگیری سایر همدستانش در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha