دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

سارقان موبایل قاپ خیابان مولوی توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

سلامت نیوز: سارقان موبایل قاپ خیابان مولوی توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

سرگرد صادق ضرونی در گفتگو با میزان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ساعت 22 و 40 دقیقه 31 مردادماه عوامل یگان کلانتری 115 رازی حین گشت‌زنی در موقعیت خیابان مولوی نرسیده به وحدت با شنیدن صدای یکی از شهروندان متوجه حضور 2 سارق موبایل‌قاپ موتورسوار شدند و بلافاصله به تعقیب متهمان پرداختند.

رئیس کلانتری 115 رازی تصریح کرد: ماموران در یک تعقیب و گریز  موفق شدند با اجرای طرح مهار متهمان را بنام‌های "قادر" و "عظیم" دستگیر کنند.

وی افزود: سارقین حین فرار گوشی‌های سرقتی را به اطراف پرتاب کردند که با همکاری شهروندان 2 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد و متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل  و تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفتند که در خلال بازجویی‌های پلیسی به چندین فقره موبایل‌قاپی معترف شدند.

سرگرد ضرونی  اضافه کرد: در دایره تجسس ضمن بررسی تخصصی چهار نفر از مالباختگان شناسایی شدند و در کلانتری سارقین را مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس کلانتری 115 رازی خاطرنشان کرد: متهمان پس از خرید موتورسیکلت تصمیم به سرقت‌های خشن می‌گیرند و با این شیوه و شگرد که "قادر" رانندگی می کرده و "عظیم" پس از انتخاب سوژه از پشت سر به آن نزدیک و اقدام به موبایل‌قاپی و کیف‌قاپی می‌کردند که تاکنون به 15 فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

گفتنی است، متهمان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha