چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت در ۶ محور توسط مجتمع آموزشی رعد برگزار می‌شود.

سلامت نیوز: دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت در ۶ محور توسط مجتمع آموزشی رعد برگزار می‌شود.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایلنا، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سال ۱۳۶۳ با هدف ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به معلولین جسمی ـ حرکتی به منظور استقلال فردی و حضور موثر و فعال در اجتماع به عنوان یک سازمان غیر دولتی تاسیس شده است و در حال حاضر با تاسیس ۲۰ مرکز تابعه در سراسر کشور به توان یابان خدمات آموزشی، توانبخشی و حمایتی ارائه می دهند.


در حال حاضر دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت در ۶ محورکارآفرینی، اجتماعی، رسانه، علمی و فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور ۳۰ انجمن و موسسه فعال حوزه معلولان از سراسر ایران طی دو روز در دفتر مرکزی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهرک غرب  برگزار می‌شود.


این جشنواره در دو بخش نمایشگاه توانمندیهای مراکز تهران و شهرستانی در فضای باز با ۳۵ غرفه و مراسم اختتامیه در سالن همایش با حضور ۲۰۰ نفر از مسئولین دولتی مرتبط از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور و... با معرفی برترینهای جشنواره از میان مدیران انجمنهای معلولان و الگوهای موفق توانیابان کارآفرین برگزار خواهد شد.
مراسم اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه ۱۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹ عصر برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه ارزنده ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام به فکر اشتغال معلولین در شهرهای کوچک‌هم باشین شهر های کوچک مثل تنگستان اهرم بوشهر هیچ امکاناتی واسه معلولان چه از لحاظ ورزشی و چه از لحاظ اشتغال ندارد کلا صفر میباشد الان خودم شخصا با وجود معلول جسمی و حرکتی دوسال تحصیلاتم تموم کردم بیکار هستم همش داخل خونه هستم بخاطر زیاد خونه موندن مریض شدم.
  • فاطمه ارزنده ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام تو را خدا به فکر اشتغال معلولین در شهرهای کوچک مثل شهرستان تنگستان اهرم بوشهر باشین این شهر هم ازلحاظ خدمات توانبخشی و ورزشی و‌هم از لحاظ اشتغال معلولین بسیار ضعیف میباشد این شهر هیچ امکاناتی برای معلولان ندارد من خودم شخصا با وجود معلولیت جسمی حرکتی شدید دوسال تحصیلات کارشناسی تموم کردم بیکار هستم کلا بعد از تمام شدن تحصیلاتم ارتباطم با جامعه کم شده کار پیدا نکردم که ارتباطم با جامعه حفظ بشه بیشتر مواقع در منزل هستم که بخاطر این موضوع در منزل مریض شدم تو‌ رو خدا به فکر اشتغال معلولین باشین.