چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 16122

قائم مقام معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: برای 10 هزار نفر از جامعه ایثارگری کشور کارت هوشمند سلامت صادر می شود.

غلامرضا طالبی در گفتگو با مهر افزود: این طرح به صورت آزمایشی و با هماهنگی وزرات بهداشت در سطح تهران اجرا می شود و بعد به سایر نقاط کشور تعمیم داده می شود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته 40 هزار نفر از جامعه ایثارگری از خدمات مشاوره پزشکی بهره مند شدند که از این تعداد 20 هزار نفر به شعبه های تخصصی در مرکز کمیسیون پزشکی بنیاد شهید معرفی شدند.

وی اعتبارات این معاونت را هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این مقدار 1400 میلیارد ریال برای بیمه همگانی و تکمیلی و صندوق ذخیره جانبازان و والدین معظم شهداء و افراد تحت تکفل ایثارگران هزینه می شود.

به گفته طالبی، پروژه الکترونیکی کردن پرونده های پزشکی که از قبل آغاز شده و در سال جاری حدود 15 هزار پرونده تا تیرماه 88 الکترونیکی می شود.

قائم مقام معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان داشت: با تکمیل ای طرح، بانک الکترونیکی یکپارچه از کمیسیونهای پزشکی با کئ کذاری ضایعات خواهیم داشت.

وی با اشاره به طرح پایش سلامت عنوان کرد: 217 هزار والدین معظم شهداء و همسران بالای 60 سال شهداء زیرپوشش این طرح قرار می گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha