شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 161291

سلامت نیوز:امروز شهرهای نوار ساحلی خوزستان درگیر رطوبت بالای 90 درصد هستند و این استان و سیستان و بلوچستان اواسط هفته با بازگشت مجدد گرد و خاک روبرو خواهند شد.
کوروش بهادری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان  درخصوص وضعیت آب و هوای خوزستان اظهار کرد: خوزستان عاری از گرد و خاک شده ولی میزان رطوبت بالاست طوریکه آبادان 92 درصد، ماهشهر 83،  اندیجان 79 و اهواز 70 درصد رطوبت را تحمل می‌کند.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته مناطق شمالی و جنوبی استان شاهد دو آب و هوای سرد و گرم متفاوت خواهند بود افزود: تا اواسط هفته شهرهای شمال  استان به دلیل ورود جریانات گرم جنوبی شاهد افزایش رطوبت وقوع رگبار و رعد و برق و مناطق مرتفع و کوهستانی و شهرهای جنوب و مرکز استان درگیر تند بادهای لحظه‌ای همراه با گرد و خاک خواهند بود.

امیر مرادی نیز در خصوص وضعیت آب و هوای استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امروز در زابل وزش باد ملایم است ولی به تدریج در شمال استان وزش باد شدت یافته طوریکه در دوشنبه و سه شنبه به اوج خود رسیده و احتمال وقوع گرد و خاک و کاهش دید پیش بینی می‌شود.
وی در خصوص وضعیت‌ هوای جنوب استان نیز گفت: طی دو روز آینده احتمال رشد ابر و رعد و برق برای جنوب استان در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha