مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: ضروری است سیستم ارجاع در بیمارستان میلاد تقویت شود و از 25 درصد فعلی تا حد استاندارد قابل قبول در بیمارستانهای ارجاعی افزایش یابد.

سلامت نیوز:مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: ضروری است سیستم ارجاع در بیمارستان میلاد تقویت شود و از 25 درصد فعلی تا حد استاندارد قابل قبول در بیمارستانهای ارجاعی افزایش یابد.


به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمود رضا فیاض با بیان اینکه تفکر مدیریت بیمارستان میلاد بر مبنای دوستی و احترام متقابل است، اظهار کرد: کار در قسمت‌های پشتیبانی بیمارستان که به مجموعه درمان میلاد خدمت رسانی به موقع می کند، فقط با علاقه امکان پذیر است.


وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با نام" دولت ملت، همدلی و همزبانی" اظهار امیدواری کرد بیمارستان میلاد نیز یکی از مصداق‌های این نامگذاری باشد.


وی با تاکید بر این که یکدیگر را از انتقادهای سازنده بی‌بهره نگذاریم، گفت: مدیریت بیمارستان بر اساس انتقاد پذیری حرکت می کند و از این کار نتیجه گرفته است.
فیاض ضمن اشاره به نصب دستگاه دریافت کننده شماره تماس گیرنده برای همکاران و راه اندازی قریب الوقوع محل فرود بالگرد در بیمارستان گفت: نوبت دهی تلفنی و اینترنتی از جمله اقدامات انجام شده در بیمارستان است.


وی همچنین تمدید قرارداد بیمارستان با بیمه‌های تکمیلی، راه اندازی سیستم کسورات همزمان و فعالیت در راه اندازی سیستم اطلاعات مدیریت بیمارستانی(HIS ) توسط کارشناسان میلاد را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.


بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل بیمارستان میلاد تصریح کرد: معتقدم ویژگی‌های خانواده بودن بیمارستان میلاد توانسته مجموعه را همواره در فراز و نشیب‌ها به جلو ببرد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha