پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

جسد رها شده زنی که بیش از 5روز از مرگ وی می گذشت، در یکی از خرابه های حاشیه جاده چناران – مشهد و در نزدیکی پیچ ساغروان کشف شد.

سلامت نیوز: جسد رها شده زنی که بیش از 5روز از مرگ وی می گذشت، در یکی از خرابه های حاشیه جاده چناران – مشهد و در نزدیکی پیچ ساغروان کشف شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، بعدازظهر روز سه شنبه گذشته، شهروندان در تماس با پلیس 110، از وجود جسد زنی در یکی از خرابه های روستای پری آباد خبر دادند.در پی دریافت این خبر، مأموران پاسگاه انتظامی سلطان آباد به محل کشف جسد عزیمت کردند و با تأیید درستی خبر، ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

دقایقی بعد، با حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، بررسی های پلیسی در این باره آغاز شد. جسد مربوط به زنی حدود 30 تا 35ساله بود که مانتو، شلوار کشی و چادر گلدار مشکی به تن داشت و روسری قهوه ای رنگ گلدار نیز دور سرش پیچیده شده بود.

ادامه بررسی ها نشان داد، این زن جوان در حالی توسط وسیله نقلیه به محل کشف منتقل و رها شده است که بیش از 5 روز از مرگ وی می گذرد. در حالی که هیچ گونه مدارک شناسایی از این زن به دست نیامده است. پلیس جنایی از شهروندان خواست چنان چه اطلاعی از هویت مقتول دارند، با تلفن 2183700 و یا 110، اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha