یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت, ترگی زیر چشم, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است.

سلامت نیوز:  یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت, ترگی زیر چشم, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از تسنیم, میثم شیرزاد دستیار تخصصی طب سنتی اران اظهار داشت: گاهی پیش می‌آید که به دلایلی فردی پُرخوری می‌کند و به دلیل پرخوری‌اش نیاز است که وعده بعدی غذا را امساک کند. به دلیل اینکه بار بیش از حد بر معده, کبد و دستگاه گوارش وارد کرده و نیاز است فرصتی را بدهد به دستگاه گوارش که آن بخش اضافی را هضم کنند و سوء هضم ایجاد نشود.

این دستیار تخصصی طب سنتی ادامه داد: یعنی ماده‌ای که بیش از توان بدن وارد بدن شده هضمش دچار اختلال می‌شود و مواد غیر طبیعی در بدن ایجاد می‌کند. شیرزاد افزود: یعنی آن چه که باید خلط صالح و طبیعی به مصرف بدن و ارگان‌های بدن برسد, تبدیل به یک ماده غیر طبیعی می‌شود که برای بدن مضر است.

وی گفت: علائم اختلال هضم و تولید مواد غیر طبیعی در بدن را در بیماری‌های مختلف را می‌توان دید مانند ساخته شدن ماده سودای غیر طبیعی که نشانه آن تیرگی صورت, تیرگی سفیدی چشم, اختلالات خواب و اختلالات فکری است که برخی از افراد با آن مواجه می‌شوند. این دستیار تخصصی طب سنتی خاطرنشان کرد: یک بخشی از تیرگی‌های صورت, بی‌خوابی‌ها و ... به خاطر اختلالات هضم معدی است. فرد یا بدخوری کرده و بیش از نیاز خورده و بخشی که بدن توان هضمش را نداشته تبدیل به مواد مضر برای بدن کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha