دانش آموزان ایرانی شرکت کننده در چهلمین المپیاد جهانی فیزیک با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحت آموزشهای پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به آنفولانزای نوع A (آنفولانزای خوکی) قرار گرفتند.

بهزاد صولتیان مدیر روابط عمومی باشگاه دانش پژوهان جوان در گفتگو با مهر افزود: با توجه به اینکه چهلمین دوره المپیاد جهانی فیزیک در کشور مکزیک برگزار می شود و دانش آموزان ایران 10 روز دیگر باید به این کشور سفر کنند جلسه توجیهی برای این دانش آموزان برگزار شد.

وی اضافه کرد: جلسه توجیهی با هدف آموزش اقدامات پیشگیرانه از سوی مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت برای این دانش آموزان برگزار شده و اقدامات لازم به آنها گوشزد شده است.

صولتیان یادآور شد: همواره در آستانه اعزام تیم های دانش آموزی ایران به المپیادهای جهانی اقدامات موثر در پیشگیری از بیماریها و سایر اقدامات امنیت این افراد به آنها آموزش داده می شود و این بار به دلیل اپیدمی این بیماری در دنیا آموزشها با تاکید بیشتری انجام گرفته است.

مدیر روابط عمومی باشگاه دانش پژوهان جوان خاطرنشان کرد: چهلمین المپیاد جهانی فیزیک در روزهای 11 تا 22 جولای در شهر مریدا کشور مکزیک برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha