سلامت نیوز: مرکز جامع ترمیم زخم و بافت و مرکز درمان در منزل جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس، تعرفه خدمات درمانی به جانیازان جنگ تحمیلی را 50 درصد کاهش دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، رییس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران عنوان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، جانیازان گرانقدر می توانند تا پایان مهرماه سال جاری از 50 درصد تخفیف در خدمات درمانی مرکز جامع ترمیم (زخم و بافت) و مرکز درمان در منزل ( دم )جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران بهره مند شوند و تا پایان سال 94 نیز جانبازان از خدمات این مراکز با تخفیف 30 درصدی استفاده خواهند کرد.

 به گفته دکتر حسین بختو، ابتلا به زخم بستر و زخم های مزمن در جانبازان و افرادی که دچار معلولیت یا اختلال حرکنی هستند شایع است و مرکز جامع ترمیم زخم و بافت با برخورداری از کلیه تخصص های مورد نیاز برای درمان زخم و استفاده از روش های درمانی گوناگون و بروز علمی، می تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات جسمی جانبازان گرامی ایفا نماید.

وی ادامه داد: مرکز درمان در منزل جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با بهره گیری از خدمات پزشکان، پرستاران و شاغلان رشته های مختلف علوم پزشکی، خدمات مورد نیاز جانبازان عزیز را در منزل آنان با 50 درصد تعرفه های مصوب، ارایه خواهند داد.همچنین خدمات ویژه ای به جانبازان سالمند توسط مرکز دم جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران قابل ارایه می باشد.

وی گفت : ارایه خدمات درمانی نیم بها به جانیازان گرانقدر دفاع مقدس در راستای تکریم و قدردانی از رشادت های آنان و عمل به وظایف فرهنگی جهاد دانشگاهی صورت گرفته است.

دکتر بختو با اشاره به حضور جهادگران جهاد دانشگاهی در جبهه های دفاع مقدس افزود: جهاد دانشگاهی مفتخر است که در راه دفاع از اسلام و میهن، شهدا و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در حال حاضر نیز فعالیتهای جهاد در حوزه های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ادامه دارد.

مرکز جامع ترمیم جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی جامع در حوزه تشخیص علل و درمان زخمهای حاد و مزمن و آسیبهای بافت همبندی (بافت نرم و استخوان) است.

خدمات درمانی این مرکز در راستای پیشگیری و درمان زخمهای حاد و مزمن ناشی از پای دیابتی، بیمارهای عروقی (شریانی، وریدی، لنفاتیک و واسکولیت)، زخمهای ناشی از پرتودرمانی، تروما، سوختگی و زخمهای فشاری بیماران نیازمند بوده و علاوه بر این خدمات بر روی حفظ اندام و پیشگیری از عود مجدد زخم نیز فعالیت های تخصصی لازم اعمال می گردد. استفاده از روشهای نوین درمان زخم از جمله فتوداینامیک تراپی و لارو تراپی از ویژگی های منحصر بفرد خدمات مرکز جامع ترمیم جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران می باشد.

همچنین مركز خدمات تخصصی درمان در منزل "دم" جهاد دانشگاهی علوم پزشكی تهران، کلیه خدمات درمانی و مراقبتی حوزه سلامت را توسط تیم کامل درمانی به صورت شبانه روزی ( حتی ایام تعطیل ) در تهران ارایه می نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha