سلامت نیوز:معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی تهران،‌ با تاکید به دانشجویان برای توانمند ساختن خود در برابر سختی‌ها،‌ اساس ثروت ملت ما را دانشجویان عنوان کرد. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، رضا ملک‌زاده در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که وقتی جان فردی به خطر می‌افتد به او خدمت کنیم، اظهار داشت: آنچه مهم‌تر از درمان است مهر و محبتی است که باید نسبت به بیماران داشته باشیم. پزشکی فراتر از دانش‌و مهارت است و عشق می‌خواهد تا از کاری که انجام می‌دهیم خسته نشویم.


وی افزود: باید کینه و برخورد تند را در وجود خود کم کنید و به مرور از بین ببرید و جوانمردی را در خود پرورش دهید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه در پزشکی می‌توان صاحب زندگی خوبی شد، تصریح کرد: آنچه باید در طلب آن باشیم توانایی خدمت است. افراد آنچه را به دست می‌آورند که در طلب آن هستند.


وی افزود: تمام بیماران با آرزوی بازیافت سلامتی خود نزد پزشک می‌آیند. دانشجویان باید بدانند که پیروزی که امروز که با گذر از کنکور به دست آورده‌اند یک روزه نیست و ممکن است طی مسیر با موانعی روبرو شوند. بنابراین باید یاد بگیرید توانمند شوید در برابر سختی‌ها و مشکلات.


رئیس مرکز تحقیقات گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: فروتنی،‌ تلاش، پشتکار و عشق به خدمت، موانع را آسان می‌کند. نتیجه زندگی ثروت نیست بلکه قلب‌هایی است که به دست می‌آورید.


وی با تاکید بر اینکه نفت و ثروت عامل پیشرفت و توسعه کشورها نیستند، اظهار داشت: آنچه ثروت واقعی محسوب می‌شود انسان‌ها هستند و اساس ثروت ملت ما نیز شما دانشجویان هستید.


معاون پژوهشی فرهنگستان علوم پزشکی، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که برای پیشرفت کشور باید در علم و فناوری پیشرفت کنیم و رئیس جمهوری هم برای رسیدن به این مهم اعلام آمادگی کرده‌اند. با وجود همه این محاسن باید تلاش کنید تا دانشگاه را از این مرحله به مراحل بعدی ببرید.


      

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha