وزیر بهداشت از ابلاغ تعرفه های پزشکی سال 88 در بخش دولتی طی هفته جاری خبر داد.

دکتر کامران باقری لنکرانی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در تهران از رشد تعرفه های بخش بستری خبر داد و گفت: افزایش تعرفه های درمانی در بخش دولتی این هفته ابلاغ می شود.

وی در خصوص هیئت امنایی شدن اداره بیمارستانهای دولتی نیز خاطرنشان کرد: این نوع اداره فرصتی برای تحول در اقتصاد درمان است و تغییر در کیفیت باید به طور واضح خود را بروز دهد.

لنکرانی همچنین از صدور کارت هوشمند برای بیماران خاص در سال جاری و تقویت پزشک خانواده در شهرهای زیر 100 هزار نفر خبر داد.

وزیر بهداشت به ادامه کار در دولت دهم اشاره و خاطرنشان کرد: این فرصت خدمتگذاری تکرار می شود و شواهدی هم وجود دارد که تکرار می شود و با همین نگاه تکلیف مدار باید آن را ادامه دهیم و با اخلاص بیشتر کار را پیگیری کنیم.

باقری لنکرانی با اشاره به طرح ادغام وزارتخانه ها یادآور شد: تصمیم دولت در ادغام وزارتخانه ها به حداقل رساندن تصدیگری و افزایش چشمگیر بودجه سلامت جدی است و از رو باید توان و ظرفیت را در دانشگاههای علوم پزشکی برای این کار ایجاد کنیم. همچنین در دولت دهم بندهای مربوط به سلامت در سیاستهای ابلاغی برنامه پنجم توسعه اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha