مدیر کنترل کیفیت هوای استان تهران با بیان اینکه آلودگی هوای استان تهران نسبت به روز گذشته کاهش داشته اما همچنان چندین برابر حد استاندارد و در شرایط اضطراری قرار دارد گفت: نسبت به تعطیلی مراکز و سازمانها در روز چهارشنبه تصمیم گیری خواهد شد.

یوسف رشیدی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: شاخص میزان غلظت آلاینده های هوا صبح امروز سه شنبه در ایستگاههای سنجش آلودگی به طور متوسط 400 گزارش شد که در مقایسه با روز گذشته کاهش داشت اما باز هم این میزان آلودگی بالاتر از حد استاندارد است.

به دنبال بروز پدیده جوی گرد و غبار و افزایش آلودگی هوا عصر روز گذشته (دوشنبه 15 تیر) کمیته شرایط اضطراری آلودگی هوا در استانداری تشکیل شد و براساس تصمیم این کمیته تمامی مراکز دولتی و آموزشی دولتی و غیر دولتی استان تهران در روز سه شنبه و همچنین کارخانجات صنعتی نیز به مدت 48 ساعت تعطیل اعلام شدند.

مدیر کنترل کیفیت هوای استان تهران درمورد تعطیلی مراکز دولتی و غیر دولتی در روز چهارشنبه نیز تاکید کرد: باتوجه به اینکه میزان آلودگی دراستان تهران همچنان 2.5 برابر حد استاندار است به همین دلیل عصر سه شنبه نیز کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا در استانداری تشکیل می شود و نسبت به تعطیلی مراکز و سازمانها در روز چهارشنبه تصمیم گیری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha