عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: وزیر بهداشت به قول خود در خصوص پرونده خون‌های آلوده عمل نکرد.

سلامت نیوز:عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: وزیر بهداشت به قول خود در خصوص پرونده خون‌های آلوده عمل نکرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، علی صابری در جلسه علنی روز سه شنبه با بیان اینکه وزیر بهداشت با حضور در صحن علنی شورا قول داد مشکل پرونده خون‌های آلوده را حل کند، گفت: این مشکل حل نشده و وضعیت نسبت به گذشته بدتر هم شده است و فشارها بیشتر شده و حتی سخنانی بر علیه بنده نیز گفته می شود.


وی با اشاره به نهایی شدن طرح مشاور شهردار در زمینه معلولان افزود: این طرح مراحل نهایی خودش را طی می کند و امیدواریم هر چه زودتر شهردار تهران یک مشاور در زمینه سالمندان و معلولان داشته باشد.

صابری درخواست کرد که از اعضای تیم فوتسال بانوان ایران در صحن شورا تقدیر و تشکر شود.
در ادامه جلسه، مجتبی شاکری، عضو کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورا نیز با اشاره به طرح هم‌عهدی با شهدا که توسط سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران گفت: این طرح باید در کمیسیون فرهنگی- اجتماعی مورد بررسی قرار می گرفت.


در این جلسه، صندلی های اعضای شورا تغییر کرده بود و پیرهادی به عنوان منشی اول به اعضا وقت تذکر می داد.
همچنین در زمان نطق پیش از دستور عباس جدیدی در خصوص آلودگی هوا چمران از وی درخواست کرد اگر کمتر از ۱۰ دقیقه سخنرانی کند، معامله را چرب‌تر کند.
جدیدی نطق خود را با این جمله که «پهلوانان هرگز نمی میرند»، اظهار کرد: کاری نکنیم که در آخرت سرمان جلوی شهدا پایین باشد.
رئیس شورای شهر تهران همچنین در ابتدای جلسه روز آتش نشان و سالمند را تبریک گفت و ادامه داد: در شورا سالمند نداریم، اما روز سالمند را به سایر سالمندان تبریک می گوییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha