سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷
کد خبر: 163035

سلامت نیوز:در چند ماه گذشته سوء قصد همراهان بیماران به کادر پزشکی ودرمانی سبب شده که کادر درمان از رفتار مراجعان و بیماران ناراضی شوند.

زمانی که بیمار در شرایط روحی خاصی قرار دارد، احتمال بروز تنش بین گروه‌های پزشکی و بیماران در همه جای دنیا همیشه و همه جا وجود دارد، زیرا شرایط روحی افراد پایدار نیست و بالطبع توسط جامعه پزشکی هم این مسایل درک می‌شود. اما اگر در این زمینه تخلفی رخ دهد از طرق مختلف این موضوع‌ها بررسی خواهد شد، در صورتی که مردم در این مورد شکایتی داشته باشند، می‌توانند به معاونت‌های درمان دانشگاه علوم پزشکی سراسرکشور مراجعه نمایند و طرح موضوع کنند نه اینکه با ضرب وشتم وقتل پزشکان خشم خود را فرو بنشانند.

به گزارش بازتاب امروز: هنوز ماجرای برخورد زشت یکی از مقامات مسئول با پزشک بیمارستان ولیعصر نور آباد ممسنی فارس زبان به زبان در بین مردم می چرخد ومردم وجامعه پزشکی در شوک این برخورد غیر اخلاقی به سر می برد و در انتظار نتیجه برسیها وبرخورد با مسئول خاطی هستند که با خبر شدیم صبح امروز دکتر خدا دوست رئیس بیمارستان شهید زاده شهرستان بهبهان(خوزستان) بر اثر شلیک مستقیم سه گلوله توسط بستگان یکی از بیماران که شب گذشته در این بیمارستان فوت کرده بود مورد سوقصد قرار گرفته است وبه دلیل اصابت مستقیم گلوله به وی در بخش مراقبتهای ویزه بیمارستان بستری شده است.

هر چند اگر قوه قضائیه در ماه های گذشته  هنجار شکنانی را که کادر درمان  بیمارستانها را مورد سوء قصد قرار داده بودند  همانند سایر مجرمان مجازات می کرد قطعا امروزه شاهد رخ دادن این اتفاقات تلخ نبودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    9 0
    این رفتارها نتیجه مستقیم سیاستهای وزارت بهداشت و شخص وزیر است که با مصاحبه های گوناگون سعی در تهییج افکار عمومی بر علیه پزشکان داشت. با اتفاقات چند وقت اخیر میتوان گفت که وزیر بهداشت به هدف خود رسید.