:رییس مرکز فوریت‌های پزشکی کشور از ورود شش بیمار و مصدوم از مکه به کشور در ساعت 11:45 خبر داد و چگونگی معاینه و انتقال آنها به بیمارستان را تشریح کرد.

سلامت نیوز:رییس مرکز فوریت‌های پزشکی کشور از ورود شش بیمار و مصدوم از مکه به کشور در ساعت 11:45 خبر داد و چگونگی معاینه و انتقال آنها به بیمارستان را تشریح کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا،دکتر امین صابری‌نیا با بیان اینکه امروز در ساعت 11:45 شش بیمار و مصدوم از مکه به تهران وارد می‌شوند، گفت: از این تعداد سه نفر مصدوم هستند، اما نمی‌دانیم که در حادثه منا مصدوم شده‌ و آسیب دیده‌اند یا در جای دیگر این اتفاق برایشان افتاده است.


وی در پاسخ به اینکه این افراد به کدام بیمارستان منتقل می‌شوند، اظهار کرد: این موضوع بستگی به علائم آنها دارد. بنابراین ابتدا باید معاینه شوند تا بعد مشخص شود که به کدام بیمارستان منتقل می‌شوند. در حال حاضر آمبولانس‌های ما در فرودگاه آماده و مستقر هستند.


صابری‌نیا افزود: ابتدا تیم بهداشتی این شش نفر را ویزیت می‌کند و اگر مشکل تنفسی و... نداشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های عادی منتقل می‌کنیم. آن سه مصدوم نیز ابتدا باید معاینه شوند تا مشخص شود که به چه بیمارستانی منتقل می‌شوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha