هواپیمای سعودی حامل پیکر مطهر 104 نفر از حاجیان جانباخته در فاجعه منا ساعاتی پیش در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

سلامت نیوز: هواپیمای سعودی حامل پیکر مطهر 104 نفر از حاجیان جانباخته در فاجعه منا ساعاتی پیش در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، قرار است مراسم استقبال رسمی از ابدان این جان باختگان با حضور روسای قوا و اعضای هیات دولت و برخی مسوولان بلندپایه کشوری و لشگری در فرودگاه مهرآباد برگزار شود.

مراسم گرامیداشت جان باختگان فاجعه منا در تهران در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور مقام معظم رهبری، رییس جمهور ، هیات وزیران، مقامات لشگری و کشوری و مردم تهران روز یکشنبه دوازدهم مهر و از ساعت 15:30 تا 17:30 برگزار می شود.

مراسم تشییع حجاج جان باخته ایرانی ساعت 10 صبح روز یکشنبه همزمان در دانشگاه تهران و مراکز استانها برگزار خواهدشد.هیات دولت نیز شامگاه جمعه با انتشار بیانیه ای ، از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع و یادبود جانباختگان فاجعه منا که روز یکشنبه در تهران و همه استانهای کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان شدند.465 تن از حجاج ایرانی در مراسم رمی جمرات حج امسال به لحاظ بی کفایتی مسوولان حج عربستان جان خود را از دست دادند.دراین فاجعه که مصادف با روز عیدقربان بود، نزدیک به پنج هزار حاجی از سراسر دنیا جان باخته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha