دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران، گفت : بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران با حضور 10 کشور خارجی از فردا در مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز به کار می‌کند.

سلامت نیوز:دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران، گفت : بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران با حضور 10 کشور خارجی از فردا در مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز به کار می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، دکتر علی دیانت در ادامه اعلام کرد: بیست و سومین کنگره جراحان ارتوپدی ایران با شعار «انتقال تجربه‌ها و تازه‌های جراحی ارتوپدی» از تاریخ 13 تا 17 مهرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور تمام متخصصان ارتوپدی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: عمده سخنران‌ها از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و پیشکسوتان‌ هستند. همچنین مهمانانی از کشورهای امریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، کره، چین و هند خواهیم داشت.

دیانت عنوان کرد: برنامه‌های کنفرانس بر اساس رشته‌های مختلف ارتوپدی طراحی شده است و مباحثی چون جراحی مفصل ران، جراحی دست، جراحی مفصل زانو، جراحی شانه، شکستگی‌های اندام، بیماری‌ها و شکستگی‌های اندام و ستون فقرات و ارتوپدی اطفال از این جمله‌اند.

دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران، افزود: همزمان با ارائه سخنرانی‌ها، مقالات ارائه و سالنی هم برای نمایش پوسترها در نظر گرفته شده است.وی گفت: تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی که عمدتا از خارج کشور هستند کارگاه‌های آموزشی را نیز برگزار می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha