محمد شریفی مقدم دبیر کل خانه پرستار که در انتخابات نظام پرستاری رد صلاحیت شده در نامه ای که به هیات مرکزی نظار بر انتخابات شورایعالی نظام پرستاری ارسال کرد و نسخه ای از آن را در اختیار سلامت نیوز گذاشت اعتراض خود به عدم تائید صلاحیت اعلام کرد.

شریفی مقدم:حداقل علت رد صلاحیتم را برای تنویر افکار عمومی اعلام کنید

سلامت نیوز:محمد شریفی مقدم دبیر کل خانه پرستار که در انتخابات نظام پرستاری رد صلاحیت شده در نامه ای که به هیات مرکزی نظار بر انتخابات شورایعالی نظام پرستاری ارسال کرد و نسخه ای از آن را در اختیار سلامت نیوز گذاشت اعتراض خود به عدم تائید صلاحیت اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از این نامه آورده است : حداقل علت رد صلاحیت که حق قانونی اینجانب میباشد را جهت تنویر افکار عمومی جامعه پرستاری به اطلاع همه برسانید .

وی در پایان نوشت : در طی چهار روز مهلت قانونی جهت اعتراض کسی در هیات نظارت مرکزی جهت تحویل اعتراضیه نبود و بنابراین مجبور به ارسال  فاکس شدم.

به گزارش سلامت نیوز متن کامل این نامه در زیر می آید:

هیات محترم نظارت بر انتخابات شورایعالی نظام پرستاری

با سلام و احترام

طی تماس تلفنی به اینجانب محمد شریفی مقدم داوطلب شرکت در انتخابات شورایعالی نظام پرستاری اطلاع داده شد که صلاحیت بنده  در انتخابات مذکور مورد تائید واقع نشده است و من نمیدانم اینگونه روش اطلاع رسانی و ابلاغ صحیح میباشد یا خیر؟

ولی با علم به اینکه یقین دارم این اعتراض تاثیری در روند تائید صلاحیت نخواهد داشت چون تصمیم به رد صلاحیت غیر قانونی اینجانب در ارائه مهندسی انتخابات از قبل مشخص شده بود.

و به احترام به نظر همکاران محترم پرستاری در سراسر کشور و توصیه بسیاری از هیات مدیره های نظام پرستاری که اعتراض خود نیز را به این اقدام غیر قانونی به شکل های مختلف اعلام کرده بودند اعتراض خود را به عدم تائید صلاحیت ام در انتخابات شورایعالی اعلام مینمایم.

در پایان میخواهم حداقل علت ردصلاحیت که حق قانونی اینجانب میباشد جهت تنویر افکار عمومی جامعه پرستاری به اطلاع همه رسانیده شود و نظر به اینکه در طی چهار روز مهلت قانونی جهت اعتراض کسی در هیات نظارت مرکزی جهت تحویل اعتراضیه نبود مجبور به فاکس شدم.

محمد شریفی مقدم

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    علت رد صلاحیتتون اینه که از پرستاری دفاع کردند و نتونست شما رو با پول بخرن برا همین محکوم به حذف شدید .